Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
Lokalizacja:
Gorzów Wielkopolski
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0753
Obowiązki:
zgodnie z Kartą Nauczyciela - wychowawca w grupie dzieci 6 letnich
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- [Inne] : Zatrudnię nauczyciela wychowania przedszkolnego, który zadba o dobre samopoczucie dzieci, ich bezpieczeństwo i z pasją przygotuje sześciolatki do podjęcia nauki w szkole. Zapraszamy do "Bajkowego Świata".
Miejsce pracy: Głowackiego 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.
Pojawił się pomysł, aby umowa o pracę stanowiła jedyną z dopuszczalnych form zatrudniania cudzoziemców. Jak nietrudno się domyślić, budzi on ożywioną dyskusję i spore kontrowersje. Konfederacja Lewiatan jest jego przeciwniczką ...
"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...
Praca w branży prawniczej to dziś nie tylko znajomość paragrafów i kodeksów. Cenione są także dodatkowe kompetencje - technologiczne i biznesowe. Tacy eksperci mogą liczyć na naprawdę wysokie wynagrodzenia. Z danych Manpower wynika, że ...
W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...