Kto szuka:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Stanowisko:
Starszy referent
Numer referencyjny:
153280
Lokalizacja:
Gorzów Wielkopolski
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca biurowa w podstawowym systemie pracy w godz. 7:30 – 15:30,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę,
- czynności wykonywane w pozycji siedzącej, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku,
- konieczność przemieszczania się po obiekcie,
- wejście do budynku dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku inwalidzkim,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące realizacji zadań (komputer, drukarka, telefon).
Zakres zadań
- Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu Komisariatu Policji I w Gorzowie Wlkp.
- odbieranie poczty z Komendy Miejskiej Policji i Prokuratury Rejonowej, przekazywanie jej do dekretacji Komendantowi Komisariatu, rozdzielanie poczty wpływającej do sekretariatu oraz przygotowanie jej do wysłania;
- prowadzenie rejestrów i dzienników korespondencyjnych, podawczych i przepisów; książki doręczeń; ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich; skorowidza do dziennika korespondencyjnego; książki interesantów;
- przygotowywanie wykazów spraw zaległych dla Naczelników Wydziałów, kontrolowanie terminów zapoznania się treścią przepisów;
- sporządzanie zapotrzebowania i pobierania z magazynu materiałów biurowych;
- zapewnienie właściwej obsługi klientów, udzielanie informacji telefonicznych;
- kompletowanie dokumentacji do archiwizacji i archiwizowanie jej;
- obsługiwanie urządzeń biurowych;
- przechowywanie przepisów prawnych oraz przygotowywanie książek i rejestrów niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej
- uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność pracy w zespole, jak również samodzielnego realizowania zadań,
- komunikatywność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office,
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »