Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Pracownik ds. weryfikacji jakości usług i stanu infrastruktury pasażerskiej
Numer referencyjny:
WZ/IES/119/07/25
Lokalizacja:
Gdynia
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- wizytowanie stacji i przystanków kolejowych na przypisanym terenie,
- ocena stanu stacji/przystanków pod kątem czystości, estetyki i funkcjonalności oraz zgodności ze standardami,
- sprawdzanie aktualności i czytelności informacji pasażerskiej,
- sporządzanie dokumentacji i raportów z przeprowadzonych inspekcji,
- formułowanie zaleceń i rekomendacji usprawniających,
- monitorowanie wdrażania rekomendacji,
- współpraca z innymi zespołami w celu poprawy jakości obsługi pasażera.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów lub średnie techniczne z doświadczeniem w branży,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze infrastruktury lub transportu,
- wiedza zawodowa z zakresu transportu kolejowego i infrastruktury kolejowej,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność – praca związana z wyjazdami,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialność, dokładność oraz sumienność w działaniu,
- znajomość pakietu MS Office.
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »