eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdańskinspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Gdańsk

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw orzekania w sprawach gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa w Wydziale Nieruchomości i Skarbu Państwa, Odział Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa

80-810 Gdańsk Okopowa 21/27

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczących komunalizacji mienia Skarbu Państwa, potwierdzenia nabycia prawa własności gruntów Skarbu Państwa, potwierdzenia nabycia prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa
  • Prowadzi postępowania i przygotowuje projekty decyzji dotyczących stwierdzenia ustanowienia trwałego zarządu, wygaszenia trwałego zarządu, zarządu Lasów Państwowych oraz użyczenia gruntów
  • Rozpatruje odwołania od decyzji wydawanych przez starostę w zakresie gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
  • Prowadzi postępowania i przygotowuje projekty decyzji stwierdzających nieważność, uchylających bądź zmieniających wydane decyzje
  • Prowadzi postępowania i przygotowuje decyzje w zakresie nieruchomości rolnych Skarbu Państwa dotyczących przejęcia na własność Skarbu Państwa gruntów osób fizycznych oraz w zakresie nabycia prawa własności gruntów rolnych Skarbu Państwa
  • Weryfikuje pod względem formalno-prawnym i analizuje poprawność wykonania operatów szacunkowych sporządzanych na potrzeby postępowań w sprawach o uwłaszczenie państwowych osób prawnych
  • Rozpatruje sprawy z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa uregulowanych przepisami szczególnymi
  • Rozpatruje skargi i wnioski, przygotowuje odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania posłów i senatorów


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,

  • zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu,

  • pokój biurowy mieści się na czwartym piętrze wielokondygnacyjnego budynku, wejście główne do budynku jest wyposażone w podjazd dla osób niepełnosprawnych,

  • na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,

  • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,

  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

  • podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Informacje o etapach naboru dostępne są na stronie BIP Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku


  • Informacje na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych znajdują się na stronie:


    https://www.gov.pl/web/uw-pomorski/zglaszanie-naruszen





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami (Dział I i II), o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz Kodeksu postępowania administracyjnego (Dział I i II)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danychokreślonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A":
    ul. Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk
    Na kopercie i liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: 82/25

    Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz za pomocą e-doręczeń (adres: AE:PL-69276-68927-JEAH).

    Zasady dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP urzędu w zakładce "Kontakt -> Elektroniczna Skrzynka Podawcza/ eDoręczenia"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA inspektor nadzoru nad żeglugą Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA konsultant

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-07-17

    do końca oferty: 53 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...

    W styczniu 2025 roku najwyższe wynagrodzenia były oferowane na stanowiskach związanych z IT, ale widoczne jest wyhamowanie ich wzrostu - wynika z najnowszej analizy portalu No Fluff Jobs. Najwięcej ogłoszeń o pracy opublikowano w kategorii ...

    Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...

    Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...

    Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...