Kto szuka:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie
Stanowisko:
Referent
Numer referencyjny:
154550
Lokalizacja:
Działdowo
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
· praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,
· kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy,
· możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.
· narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,
· oświetlenie naturalne i sztuczne.
· budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
· stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na II piętrze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe, możliwość przemieszczania się do archiwum zakładowego znajdującego się na I piętrze,
· umowa na czas określony ( docelowo na czas nieokreślony).
Zakres zadań
- • prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego
- • nalicza wynagrodzenia, uposażenia oraz świadczenia pracownicze
- • sporządza listy płac
- • sporządza przelewy dotyczące list płac, składek zus oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
- • rozlicza składki z tytułu ubezpieczeń społecznych i sporządza dokumentację rozliczeniową do ZUS oraz przygotowuje informację rozliczeniową dla pracowników
- • rozlicza podatek dochodowy od osób fizycznych
- • sporządza deklaracje podatkowe dla pracowników i Urzędu Skarbowego
- • sporządza zestawienia i rozliczenia z zakresu wynagrodzeń, uposażeń i świadczeń pracowniczych
- • przygotowuje dane do sprawozdań z zakresu wynagrodzeń, uposażeń oraz świadczeń pracowniczych
- • przygotowuje zaświadczenia o wynagrodzeniu dla pracowników
- • prowadzi karty wynagrodzeń pracowników
- • dba o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa
- • prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
- • prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów
- • realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
- • prowadzi kalendarz spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta powiatowego
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomia, rachunkowość, administracja.doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego Na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej lub staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie
- • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna
- • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- • umiejętność redagowania pism urzędowych
- • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
- • znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSWiA z 2022 r. poz. 1 z późn. zm.)
- • znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania składek ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
- • dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
- • posiadanie obywatelstwa polskiego
- • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- • doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych
- • znajomość programu Płatnik
- • posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego
- • prawo jazdy kat. B
- • umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja i systematyczność w pracy
- • rzetelność, sumienność, umiejętności analityczne
- • wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »