Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Pracownik Obsługi Maszyn
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa i nadzór nad maszyną do rozdrabniania drewna.
- Produkcja zrębków z drewna okrągłego.
- Ostrzenie noży i dbanie o ich sprawność.
- Wsparcie prac remontowych oraz konserwacyjnych maszyn.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w środowisku produkcyjnym.
- Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność.
- Gotowość do pracy w systemie 4-brygadowym.
- Zaangażowanie w realizację zadań.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia.
- Atrakcyjny system premiowy oraz dodatki frekwencyjne.
- Opiekę mentora podczas wdrożenia.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- Udział w szkoleniach zawodowych oraz dostęp do programu ubezpieczeń grupowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
1636 zł - tyle od 1 kwietnia wypłaci ZUS z tytułu jednorazowego odszkodowania za każdy procent uszczerbku na zdrowiu. To o 205 zł więcej niż do tej pory. Odszkodowanie przysługuje każdej osobie ubezpieczonej, która na skutek wypadku przy ...
Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki
w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...
W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.
Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.
Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...