Kto szuka:
BetaMed S.A.
Stanowisko:
Referent ds. administracji
Lokalizacja:
Chorzów
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- zatrudnienie w dziale odpowiedzialnym za zaopatrzenie, gospodarkę magazynową i transport
- wyposażanie biur i oddziałów w niezbędny sprzęt i meble
- częste wyjazdy służbowe do oddziałów firmy w różnych województwach
- wyjazdy do pacjentów wentylowanych mechanicznie w celu dostarczenia sprzętu medycznego
- realizacja zamówień na materiały niezbędne do funkcjonowania placówki medycznej
- wprowadzanie bieżących faktur do programu Opitma
- składanie zapytań ofertowych i negocjacje warunków zakupów z dostawcami
- nadzór nad ewidencją wydawanych środków czystości w oddziałach firmy
- wydawanie odzieży dla personelu
- prowadzenie gospodarki magazynowej
- prowadzenie ewidencji sprzętu i urządzeń
- inne czynności wynikające z zakresu pracy działu
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- czynne prawo jazdy kategorii B (warunek konieczny)
- dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność, dokładność i skrupulatność
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość programu Optima (moduł magazynowy)
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- przyjazne środowisko pracy
- benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport, dodatkowe 3 dni urlopu
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »