Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
referent
Lokalizacja:
Chełmno
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent w Zespole Administracyjno- Gospodarczym
86-200 Chełmno Ul. Świętojerska 5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- pobiera formularze mandatów i ewidencjonuje jako druki ścisłego zarachowania
- przyjmuje i rozlicza pokwitowania mandatów karnych kredytowych i przesyła do Urzędu Skarbowego
- prowadzi kartoteki mundurowe oraz karty indywidualne wydanego sprzętu dla funkcjonariuszy, opracowuje tabele należności
- nalicza ryczałty, prowadzi kartoteki, zaopatruje, rozlicza pracowników z wydanej odzieży roboczej i ochronnej oraz środków higieny osobistej
- sprawuje kontrolę i prowadzi ewidencję nad gospodarką sprzętem w zakresie: uzbrojenia i sprzętu techniczno- bojowego; techniki policyjnej; kwaterunkowym; kulturalno- oświatowym i sportowo-szkoleniowym
- zgłasza do KWP w Bydgoszczy potrzeby w zakresie ilościowym oraz legalizacji sprzętu p-poż
Warunki pracy
- praca administracyjno- biurowa
- obsługa komputera poniżej 4 godzin dziennie
- stanowisko pracy zlokalizowane na drugim piętrze budynku, bez windy
- prowadzenie pojazdu służbowego
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- Zatrudnienie kandydata następuje po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych
- Proponowane wynagrodzenie plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat
- „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów" - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-11
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
ul. Świętojerska 5
86-200 Chełmno
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »