Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/2185
Obowiązki:
- obsługa procesu sprzedaży i realizacja bieżących zamówień,
- fakturowanie i profesjonalna obsługa Klientów,
- analiza zapytań ofertowych Klientów oraz bieżące udzielanie na nie odpowiedzi,
- budowanie trwałych, partnerskich i biznesowych relacji z Klientami,
- kompleksowe doradztwo Klientom firmy w zakresie sprzedawanych towarów,
- prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
- przyjmowanie zamówień od Klientów i kontrola nad ich realizacją,
- sprawne przygotowanie oferty handlowej dla Klienta oraz nadzór nad jej realizacją,
- kontakt oraz nadzór nad przedstawicielami handlowymi,
- koordynowanie procesu zamówień i dostaw,
- przygotowanie raportów dotyczących składanych ofert Klientom oraz składanych ofert przetargowych,
- samodzielność w działaniu
- obsługa programu Symfonia Handel.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA
- dobra organizacja pracy
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- strategiczne myślenie,praca w zespole
Miejsce pracy: GEN. LEOPOLDA OKULICKIEGO 16, 35-206 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »