eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Lidzbark WarmińskiREFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Lokalizacja:

Lidzbark Warmiński

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0721


Obowiązki:

Dekretacja dokumentów finansowo księgowych.
zapisywanie dokumentów w informatycznym systemie finansowo- księgowym
Obsługa programu do bankowych rozliczeń bezgotówkowych oraz programu finansowo- księgowego
Rozliczenie przychodów i rozchodów
Obsługa poczty elektronicznej.
Sporządzanie list płac.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Sporządzanie dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych ZUS.
przyjmowanie i weryfikacja wniosków na fundusz alimentacyjny
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach nienaleznie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z tego zakresu
Przygotowywanie informacji o dłużnikach alimentacyjnych mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji i przekazywanie ich komornikom sądowym i organim określonym w ustawie
współdziałanie z organami administracji rządowej, organami administracji samorządowej, komornikami, organami ścigania, sądami powszechnymi oraz innymi organami, podmiotami i instytucjami w zakresie realizacji zadań
współpraca z księgowością w zakresie uzgodnień stanu zobowiązań dłużników alimentacyjnych
rozliczenie zwrotów świadczeń alimentacyjnych wyegzekwowanych przez komorników
obsługa kasy MOPS





Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Zawód:

  • Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, pokrewne kierunki,- wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym.2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o finansach publicznych,- znajomość ustawy o rachunkowości- znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,- dokładność, komunikatywność, zachowanie dyskrecji, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, cierpliwość, sumienność, dobra organizacja pracy, terminowość- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,- znajomość obsługi programów WORD, EXCEL- mile widziana znajomość obsługi programu PŁATNIK


Miejsce pracy: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1/ CV podpisane własnoręcznie2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem)3/ kwestionariusz osobowy Załącznik nr 1;4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem)5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych Załącznik nr 2;6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków referenta d.s. księgowości7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z tytułem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. księgowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w terminie do dnia 15.12.2025 r.. do godziny 14:00 osobiście w siedzibie Ośrodka lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul Akacjowa 7, 11- 100 Lidzbark Warmiński, przy czym termin w tym przypadku uznaje się za zachowany, jeżeli we wskazanym terminie dokumenty wpłyną do Ośrodka.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-05

do końca oferty: 54 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Finanse

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Studia, które gwarantują pensje sięgające 30 tys. zł miesięcznie, wciąż są w zasięgu ręki – pokazują najnowsze dane ELA i Raport Płacowy IT 2025 Devire. Informatycy, specjaliści AI, inżynierowie danych czy konsultanci SAP dziś ...

Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także intensywny okres dla pracowników sezonowych. Eksperci Personnel Service wskazują 12 zawodów, w których można liczyć na najbardziej atrakcyjne wynagrodzenia. Ranking otwiera pracownik budowlany.

Zaledwie 30 proc. ofert pracy zawiera informacje o zarobkach. To bardzo niewiele, zważywszy, że aż 93 proc. kandydatów do pracy chce znać wynagrodzenie już na etapie ogłoszenia! Nowa ustawa „Jasne zarobki” w istotny sposób przyczynić ...

Umówiłeś się w kawiarni, żeby przedyskutować z kimś kwestie związane z pracą? Ta jedna rozmowa może kosztować cię znacznie więcej, niż myślisz. W dobie pracy hybrydowej i łatwego dostępu do danych granica między tym, co prywatne, a ...

Jeśli lekarz wystawi zwolnienie, w którym wskaże nadużywanie alkoholu jako przyczynę niezdolności do pracy, oznaczając e-ZLA kodem C, to pracownik nie otrzyma zasiłku chorobowego przez pierwsze 5 dni - przypominają eksperci ZUS.