PracaGrupypl.praca.szukana › [Trójmiasto] <<<Technik organizacji reklamy>>>

  • 1. Data: 2003-07-14 15:05:52
    Temat: [Trójmiasto] <<<Technik organizacji reklamy>>>
    Od: "Ania" <a...@o...pl>

    Mam 21 lat, jestem tegoroczną absolwentką Policealnego Studium Reklamy w
    Sopocie (ukończone z bdb wynikami), jestem twórcza, komunikatywna i
    odpowiedzialna, szybko się uczę.
    Znam MsOffice (Word, Excel), CorelDraw i Photo-Paint (dobrze), Photoshop
    (podstawy, uczę się).
    Dotychczas odbyłam 2-miesięczną praktykę w Teatrze Miniatura, oraz
    pracowałam dorywczo (m.in. jako wolontariuszka).
    Staram się robić wszystko najlepiej jak potrafię, będę twoim najlepszym
    pracownikiem :)