PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy biurowej - Warszawa

  • 1. Data: 2003-06-19 19:06:37
    Temat: Szukam pracy biurowej - Warszawa
    Od: "rosa78" <r...@t...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam 25 lat. Ukończyłam Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie z tytułem
    licencjata ekonomii. Obecnie przygotowuje się do obrony pracy magisterskiej
    z zakresu rachunkowości i controllingu. Mam 5 i pół roczne doświadczenie w
    pracy biurowej na stanowiskach takich jak: księgowa,
    fakturzystka-handlowiec, sekretarka. Poszukuję pracy w Warszawie na kilka
    miesięcy w księgowości, finansach lub obsłudze klienta. Jestem osobą
    obowiązkową, dokładną, komunikatywną, niepalącą. Znam język angielski na
    poziomie średnim oraz wiele programów komputerowych ( SAP - MM, Word, EXCEL,
    Somis, Buchalter).

    Proszę o przesyłanie ofert na mail: k...@g...pl

    Z góry dziękuję,
    Katarzyna M.