PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ buta do Anglii - komus sie udalo? › Re: Z buta do Anglii - komus sie udalo?
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z buta do Anglii - komus sie udalo?
    Date: Fri, 17 Jun 2005 23:23:29 +0200
    Sender: m...@o...pl@stach.netcontrol.pl

    Użytkownik "Pawel T." <d...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:cd160$42b300f6$53905f2f$18040@news.chello.pl...
    > Pozwolisz ze sie doczepie do Twojego tematu bo chcialem zapytac o kilka
    > szczegolow w zwiazku z praca w Anglii, a nie chce zakladac kolejnego
    > tematu.
    >
    > Nagralem sobie wstepnie przez telefon kilku pracodawcow w Anglii. Chodzi
    > glownie o prace w branzy gastronomicznej (pomoc kuchenna, robienie
    > salatek, sosow itp). W ogloszeniach pisza ze oferuja zakwaterowanie i
    > wyzywienie.Jak to jest w rzeczywistosci?Trzeba placic za ten lokal czy
    > koszty czynszu sa juz potracone w pensji? I ostatnie pytanie. Czy wymagaja
> [...]
    Jest roznie - ja mialem za darmo live in, ale np. znajomy placil jakies 20 L
    /tydzien - takie jest podobno prawo ze max tyle moga od ciebie sciagnac.
    Jest to zdecydowanie najlepsza opcja bo rzeczywiscie zycie w UK jest bardzo
    drogie. Ja zarabialem 5L/h jako jeszcze student bez doswiadczenia (jako
    kelner) i czasami z tipow wyciagalem wiecej niz z podstawy. Obsluguj
    amerykancow - polecam.
    Powodzenia....