PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyliczenie dat chorobowego na swiadectwie pracy??? › Re: Wyliczenie dat chorobowego na swiadectwie pracy???
  • Data: 2005-01-14 20:58:29
    Temat: Re: Wyliczenie dat chorobowego na swiadectwie pracy???
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Marek <M...@g...com>
    wystukał[a]:
    > Witam,
    > sytuacja jest nastepujaca: kolega dostal swiadectwo pracy po
    > polrocznym zwolnieniu L4.Na swiadectwie pracodawca wyszczegolnil w
    > kolejnosci wszystkie daty zwolnien lekarskich, np.
    > 10.01-14.01,15.01-25.01,26.01-30.01 etc...... pod spodem informujac
    > cos o okresach nieskaldkowych-ale dokladnie nie wiem.

    Dostałeś odpowiedź już - tak powinno być. Tu jest mowa o okresach
    nieskładkowych - potrzebne to jest potem dla ZUS do wyliczenia
    emerytury. Oprócz choroby, podaje się tu również urlopy bezpłatne,
    nieobecności nieusprawiedliwione (tzn enki), zasiłki opiekuńcze (?)
    etc...
    Tylko z tych dat które piszesz, to dziwni mnie to, że jeżeli jest
    ciągłość zwolnienia to po co na części dzielić, lepiej w całości
    napisać np. 10.01-30.01..... (jeżeli jest *nieprzerwana* ciągłość).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #