PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę z umowami o dzieło na kogoś innego › Re: Umowa o pracę z umowami o dzieło na kogoś innego
  • Data: 2005-11-10 05:32:46
    Temat: Re: Umowa o pracę z umowami o dzieło na kogoś innego
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ktoś widzi jakiś inne zagrożenia, a może dostrzega coś pozytywnego?

    Mi osobiscie sie takie praktykowanie przedsiebiorców nie podoba, i myślałem, że juz
    dawno zdechło. Dopóki się na nie będziemy zgadzac - będzie sobie gdzies kwitło. Z
    punku widzenia zagrożenia ze strony US to jest małe prawdopodobieństwo, chyba, że
    ten lewy dla Ciebie dochód jest np 5 x większy niż prawy i zaczniesz nadwyżki sobie
    wpłacać na rachunek, i po 3 latach oszczedzania kupisz za to mieszkanie. Czuje, ze
    ten lewy dochod to pewnie takei same grosze jak prawy?
    O kredycie nie mieszkanie zapomnij, póki nie bedziesz kims powaznym ze stabilnym
    dochodem i perspektywa.
    W tej firmie perspektywy nie masz żadnej, oprócz zaspokojenia dziś swoich
    elementarnych potrzeb - to chyba moza za pozytywne dostrzec...

    Wojtek