PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej prestiżowy zawód › Re: Najbardziej prestiżowy zawód
  • Data: 2009-11-16 01:23:49
    Temat: Re: Najbardziej prestiżowy zawód
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Nov 2009 17:06:36 +0000 (UTC), "Łukasz"
    <l...@g...pl> wrote:

    >W opozycji do wątku "najgorsza praca" chciałem zapytać was odwrotnie: jaką
    >pracę uważacie za najbardziej prestiżową.
    >Moje typy: astronauta,

    Jak tak, to i głowa państwa. Jednych i drugich jest chyba równie
    wiele.

    >Pilot samolotu,

    ...wysiada ze swojej Cessny 172, otrzepuje z siebie resztki pestycydu
    i tony prestiżu, które osiadają mu na ciuchach w trakcie opryskiwania
    pól.

    >ewentualnie jakiś może programista produkujący soft np. właśnie do
    >samolotów czy promów/stacji kosmicznych, gdzie nie ma miejsca na pomyłkę
    >i wiadomo że musi mieć IQ w granicach 180.

    Prestiż? Programista? Srsly? To dlaczego nie hydraulik? Wyobrażasz
    sobie kelnera w restauracji (McDonald's się nie liczy), który mówi
    "ach, pan jest programistą, nie zdawałem sobie sprawy, oczywiście, że
    w takiej sytuacji znajdzie się wolny stolik"?

    (Nie mam nic przeciwko programistom. Podobnie jak przeciw
    hydraulikom.)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com