PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac" › Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
    Date: Wed, 14 Jan 2004 21:56:05 +0100

    Pamietaj ze pomysl pomyslem a umiejtenosc jego wykonania, albo osiagniecie
    sukcesu nawet przy dobrym wykonaniu to dwie bardzo rozne i odlegle od siebie
    sprawy.

    Nie wiem, na ile sie czujesz pewny swoich sil, ale uwazaj zebys nie
    przeholowac, bo poki co Twoje zapytanie brzmi bardziej niz kombinatorsko.
    Jesli niesluszie odmawiam Ci talentow, to pomysl przedpiscy RB brzmi OK, ale
    jesli Ci sie nie uda ,bedzie Ci bardziej niz lyso i z pewnoscia
    przychylnosci szefow nie zyskasz, a wrecz utracisz (byc moze ostatecznie)

    Inny pomysl: jesli pracujesz w firmie gdzie czujesz, ze mozesz byc
    wykolegowany, odejdz i zaloz wlasna dzialalnosc gospodarcza (jesli nadal
    bedziesz mogl handlowac tym asortymentem, bo sam jako rowniez mozesz go np
    zakupic bezposrednio od prodiucenta). Wtedy sam sobie bedziesz panem, nikt
    Cie nie wysiodla w galopie, a przy okazji nuczysz sie nowych rzeczy.

    Mozesz przejsc tez do konkurencji Twojego obecnego pracodawcy negocjujac
    przy tym lepsze niz obecni warunki