PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Re: Kobiety a zatrudnienie
  • Data: 2003-03-19 18:11:02
    Temat: Re: Kobiety a zatrudnienie
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że jestem kobietą nie powinno od razu mnie dyrkryminować.

    Nie tylko nie od razu, ale nawet w ogóle nie powinno.
    Tylko czy masz do czynienia z dyskryminacją z tego powodu? Przecież - jak
    piszesz - nie otrzymałaś odpowiedzi, że Cię nie zatrudnią z racji
    reprezentowania określonej płci.
    Fakt bardzo prawdopodobnego (_statystycznie_, nie jednostkowo!) zajścia w
    ciążę, które to zjawisko występuje nagminnie u "młodych mężatek w wieku
    rozrodczym" jest czynnikiem podwyższonego ryzyka, branym przez
    zatrudniających pod uwagę w procesie selekcji negatywnej.

    Tym niemniej doskonale rozumiem Twoje rozgoryczenie i serdecznie życzę jak
    najszybszego rozwiązania problemów z zatrudnieniem.

    Pozdrawiam i powodzenia
    JarekT