PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    From: "Jeremiasz Miedziński" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Date: Thu, 25 Aug 2005 11:02:03 +0000 (UTC)

    Witam.

    Mam zamiar otworzyc dzialalnosc gospodarcza. Bylaby to firma zajmujaca sie
    uslugami informatycznymi, tzw pogotowie komputerowe dla firm i prywatnych
    uzytkownikow. Oprocz tego wykonywalaby zlecenia o charakterze programistycznym
    - strony www (php/sql/js), sklepy, aplikacje webowe, aplikacje
    windows(delphi). Druga galezia dzialalnosci bylby handlel sprzetem
    poleasingowym - monitory LCD/CRT, laptopy - sprowadzanym z zachodu.
    Mieszkam w 100 tysiecznym miescie. NIe ma w nim zadnego pogotowia
    komputerowego. Nie ma sklepu ze sprzetem poleasingowym, O ile mi wiadomo nie
    ma tez zadnej powaznej firmy robiacej aplikacje dla www czy systemow win. Bede
    dysponowal kwota ok 17000 na start. Zalape sie tez na znizke ZUS'u dla
    otwierajacych dzialalnosc po raz pierwszy.
    Co o tym myslicie ? Czy mam szanse sie przebic i utrzymac na rynku ?
    Dzieki za opinie,

    Pozdrawiam.