PracaGrupypl.praca.dyskusje › Olej studia olej prace olej to co możesz a resztówkę pij

  • 11. Data: 2003-05-27 16:30:09
    Temat: Re: Olej studia olej prace olej to co możesz a resztówkę pij
    Od: "Moje drugie Ja" <l...@i...pl>

    > 1.Po co studiować skoro i tak nic to nie daje , student wieczorowy czy
    > zaoczny to dzisiaj cieć.

    Na uczelnie przychodzi sie czegoś dowiedzieć a nie "studiować" odsiadując
    godziny
    To że bedziesz "siedzał" na uczelni przez 5 lat nie znaczy jeszcze że coś
    umiesz
    Jestem po studiach zaocznych i nie narzekam

    > 2.Pracy nie ma i nie będzie.Pracują znajomi znajomych i rodziny rodzin.

    Tylko jeśli szukasz pracy jako cieć
    Do takiej pracy można zatrudnić kogokolwiek i więc zatrudnia się znajomego
    żeby zrobić komuś przysługę
    Ale jeżeli jesteś w czymś dobry, masz jakieś unikalne umiejętności to nie ma
    problemu ze znalezieniem pracy
    W dzisiejszych czasach liczą się przede wszystkim umiejętności i
    doświadczenie

    > 4.Płace jeśli są to tak śmieszne że po prostu debet jak ktoś może a jak
    nie
    > to kanał.

    J.W.

    > 5.Opieka socjalna nie istnieje, pomijam wczesny komunizm ale sporo ludzi
    > klepie biedę i nie zanosi się na to żeby mieli ją czym wyklepać.

    Istnieje tylko trzeba z niej umieć korzystać

    > 6.Korupcja zaraza gangrena , nawet dziennikarze to znajomi znajomych.

    Co ma pernik do wiatraka?

    > 7.Te Państwo stało się oazą oszustów i nasyceniem beznadziei .

    Mylisz się

    > 8.Błagam o jedno , głosujcie za Unią a Lepper won .

    Popieram

    > pozdrawiam

    ja również
    Łukasz