PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV, list motywacyjny.

  • 11. Data: 2002-06-18 18:23:35
    Temat: Re: CV, list motywacyjny.
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik clockworkoi napisał:
    (...) A kto tam patrzy na pliterki;) Mowie, dla mnie jest to zloty
    srodek, ale of coz kazdy ma swoje
    > zdanie i sle jak chce. Moja rada - txt.
    > pozdrawiam

    Zapisałem swoje cv w txt - tragedia; niektórzy chcą fotki - mój ryjek
    gdzieś wywędrował. Wysłałbym na grupę, ale boję się posądzenia o
    kryptoreklamę i oskarżenia o spamerski spisek. W Twojej robocie txt to
    może standard, którego uzywanie świadczy o przynależności do grupy
    wtajemniczonych - osobiście przejrzałem kilkaset cv i czegoś podobnie
    wyglądającego nie widziałem. Inna sprawa, że żaden z kandydatów nie
    startował na admina/programistę. Natomiast gdyby nie potrafił odpalić
    Worda czy Excela, to groziłaby mu/jej utrata przynajmniej mojej akceptacji.

    PZDR. Dogbert