eGospodarka.pl

PracaOferty pracy › sekretarka

Znajdź oferty pracy

13 832 ofert w bazie

Znaleziono 14 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: sekretarka

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Praca sekretarka

Sekretarka jest pracownikiem zatrudnionym w biurze, pośredniczy w kontaktach pomiędzy przełożonym a pracownikami przedsiębiorstwa, jego klientami i kontrahentami. Sekretarka wykonuje czynności, które zapewniają sprawną pracę sekretariatu oraz organizuje przepływ informacji – wewnątrz i na zewnątrz jednostki organizacyjnej. Często osoba na tym stanowisku jest pracownikiem najściślej współpracującym z przełożonym, tzw. „prawą ręką” szefa. Do jej zadań należy obsługa centrali telefonicznej, nadzór nad obiegiem korespondencji, prowadzenie terminarza przełożonego i organizowanie mu podróży służbowych, oraz przygotowywanie materiałów i dokumentów na jego polecenie.

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady