eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kołobrzeg › PRACOWNIK BIUROWY W KANCELARII RADCY PRAWNEGO/SEKRETARKA/SEKRETARZ

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PRACOWNIK BIUROWY W KANCELARII RADCY PRAWNEGO/SEKRETARKA/SEKRETARZ

Lokalizacja:

Kołobrzeg

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/0462


Obowiązki:

Dbanie o obieg dokumentacji, prowadzenie akt papierowych, dbanie o porzadek w dokumentach, drukowanie dokumentów, nadawanie przesyłek pocztowych, kontakt telefoniczny z klientami, pomoc radcy prawnemu w biurze. Dźwiganie do 10 kg. Elastyczny czas pracy w godz. 8-20, ilość godzin według potrzeb pracodawcy, około 8-12 h/m-c. Praca w kancelarii w Kołobrzegu, możliwe wyjazdy służbowe do drugiego lokalu kancelarii (Stargard/Szczecin).



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie realizacji studiów. Preferowane osoby z wykształceniem wyższym na kierunkach prawo/administracja lub pokrewnych. Niekaralność (w przypadku zatrudnienia będzie koniczne przedłożenie zaświadczenia o niekaralności).Mile widziane doświadczenie zawodowe. Obsługa komputera. Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, sumienność.


Miejsce pracy: Katedralna 12, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-19

do końca oferty: 46 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Ochrona osób i mienia

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady