eGospodarka.pl

PracaOferty pracy › marketing manager

Znajdź oferty pracy

26 118 ofert w bazie

Praca marketing manager

Marketing Manager, inaczej znany też pod nazwą kierownika ds. marketingu to osoba, która jest odpowiedzialna za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu. Celem jego pracy jest planowanie i realizacja, w tym wdrażanie, opracowywanie, koordynowanie, kontrolowanie i nadzorowanie działań marketingowych firmy, w której pracuje. Pracownik na tym stanowisku kreuje wizerunek firmy i jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych oraz planowanie i realizację założeń komunikacyjnych z klientami.

Znaleziono 21 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: marketing manager

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Promowane oferty pracy:

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • Nawet 10 tys. zł za pracę w BPO?

    Nawet 10 tys. zł za pracę w BPO?

    Polska jest jednym z liderów, jeżeli chodzi o rozwój sektora usług dla biznesu. Obecnie zatrudnia on już ponad 200 tysięcy osób, a liczba ta z całą pewnością będzie wzrastać. Na co mogą liczyć pracownicy BPO? Z pewnością na bogaty ...

  • Aktwność fizyczna wyjdzie na zdrowie naszej karierze

    Aktwność fizyczna wyjdzie na zdrowie naszej karierze

    Organizm statystycznego pracownika nie ma łatwo. Długie godziny w pozycji siedzącej, niekorzystne dla wzroku ekrany i sztuczne światło, klimatyzacja, a przede wszystkim rosnące tempo pracy i wszechobecny stres. To wszystko sprawia, że coraz ...

  • Prokrastynacja – jak nie odkładać na później?

    Prokrastynacja – jak nie odkładać na później?

    Prokrastynacja, czyli ciągłe odkładanie zadań na później, a w rezultacie zupełne ich lekceważenie, zaczyna się zazwyczaj dość niepozornie.

  • Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.

    Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.

    Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat.

  • Czy nowy Kodeks Pracy będzie odpowiedzią na realne potrzeby?

    Czy nowy Kodeks Pracy będzie odpowiedzią na realne potrzeby?

    Na stronie Ministerstwa Rozwoju czytamy, że celem pakietu "100 zmian dla firm" ma być poprawa otoczenia prawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. Czy planowane zmiany faktycznie są w stanie ułatwić życie biznesowi? Federacja Przedsiębiorców ...

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.