Na język polski pojęcie to tłumaczone jest jako „opiekun marki” lub „menadżer ds. marki”. Jest to samodzielne, wstępne stanowisko kierownicze podlegające kierownikowi lub dyrektorowi marketingu. Brand Manager zajmuje się dbałością o wizerunek i rozpoznawalność marki, dlatego musi posiadać szeroką znajomość produktów i usług z danego sektora rynku.
Odpowiedzialność za komunikację marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) Współtworzenie i realizacja spójnej strategii prowadzenia kanałów Social Media Prowadzenie profili społecznościowych marki we współpra...
Obowiązki: Współpraca, rozwijanie oraz utrzymywanie krótko i długoterminowej strategii marki na rynkach zagranicznych, Przygotowanie i wdrożenie marki na rynki zagraniczne, Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań oraz ic...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zarządzanie podległą marką, przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych, wdrażanie działań CRM, tworzenie i kontrolę budżetu marketingowego, ścisłą wsp...
Wspólnie z naszym Klientem, producentem w sektorze FMCG ( PET FOOD) poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko Brand Managera. Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: Planowanie i egzekucja strategii marketingowej marek ...
(Senior) Brand Manager Warszawa NR REF.: 1116081 Your next company Our Client is the leading international company from oil and gas sector, with strong market presence globally. The company operates a chain of retail petrol station...
Brand Manager (FMCG) Poznań NR REF.: 1118248 Dla naszego Klienta, producenta w branży spożywczej, lidera w sektorze produktów mlecznych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Brand Managera. Osoba na powyższym stanowisku będzie odpo...
Junior Brand Manager Naszym Klientem jest producent globalnych i lokalnych marek. Obecnie wspólnie poszukujemy osoby, która poprzez zróżnicowane obowiązki wzmocni pozycję poszczególnych marek na polskim rynku. Zatrudniona osoba odpowiadać będz...
Do obowiązków Brand Managera należeć będzie: nadzorowanie wszystkich procesów związanych z nowym brandem nadzorowanie i współtworzenie planu marketingowego współtworzenie strategii i wizerunku budowa globalnej sieci partnerów i w...
Naszym Klientem jest jedna z największych firma z branży FMCG. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko: Senior Brand Manager (Beauty)Miejsce pracy: Warszawa Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za całościowe za...
Naszym Klientem jest jedna z największych firma z branży FMCG. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko: Brand ManagerMiejsce pracy: Warszawa Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za całościowe zarządzania ważną ...
SIRE® is the market leader in Life Sciences recruitment. We believe the recruitment market needs to gear up in technology and continuous innovation. We like technology, in a Life Sciences market driven on science, we couldn’t stay behind; we d...
SIRE® is the market leader in Life Sciences recruitment. We believe the recruitment market needs to gear up in technology and continuous innovation. We like technology, in a Life Sciences market driven on science, we couldn’t stay behind; we d...
SIRE® is the market leader in Life Sciences recruitment. We believe the recruitment market needs to gear up in technology and continuous innovation. We like technology, in a Life Sciences market driven on science, we couldn’t stay behind; we d...
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy FMCG z kategorii kosmetycznej, poszukujemy obecnie Senior Group Brand Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za grupę marek, zarządzając 2 osobowym zespołem. Informacje o kliencie Naszym Kliente...
Dla Naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy farmaceutycznej, o ugruntowanej pozycji na rynku, posiadającej w swoim portfolio leki na receptę, bez recepty, suplementy diety, kosmetyki, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:...
SIRE® is the market leader in Life Sciences recruitment. We believe the recruitment market needs to gear up in technology and continuous innovation. We like technology, in a Life Sciences market driven on science, we couldn’t stay behind; we d...
Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl
Zmiana pracy to dziś konieczność?
Dzisiejszy rynek pracy znacznie różni się od tego sprzed kilku dekad. Niegdyś w wielu przypadkach bywało tak, że pracownicy przez całe życie zawodowe związani byli z jedną firmą. Dziś taka sytuacja należy raczej do rzadkości, a kariera ...
Długie weekendy 2019. Jak zmienić je w urlop?
2019 rok zbliża się wielkimi krokami. To dobra okazja, aby przyjrzeć się przyszłorocznemu kalendarzowi i temu, co oferuje on pracownikom w zakresie wolnych od pracy dni i długich weekendów. Okazuje się, że w nadchodzącym roku tych ...
Przeciętne wynagrodzenie X 2018
Główny Urząd Statystyczny poinformował właśnie, że przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło w październiku 2018 r. 4921,39 zł. To nieco ponad 123 złote więcej niż zarabialiśmy miesiąc wcześniej i o ...
Samoocena, czyli dlaczego lubimy rzucać sobie kłody pod nogi?
Czy czujemy się lepiej, gdy znajdujemy wytłumaczenie dla swoich porażek? Czy to skuteczna metoda budowania pewności siebie w relacjach zawodowych? – wyjaśnia prof. Dariusz Doliński, psycholog społeczny z Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.
Dokumentacja pracownicza - zmiany
Od 1 grudnia 2018 r. wszyscy lekarze będą mieli obowiązek wystawiania elektronicznych zwolnień lekarskich. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez ZUS na portalu zus.pl, e-ZLA - czyli zwolnienie elektroniczne sporządzane jest szybciej w ...