eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta


wygasło z dniem 2019-07-17


Ta propozycja była złożona przez Douglas Polska Sp. z o.o.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • propozycja zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
  • firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
  • firma zmodyfikowała treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • zły adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta, zajrzyj tutaj: Praca Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Specjalista ds. sprzedaży
  • Przedstawiciel Handlowy (branża elektronarzędziowa)
  • Manager Działu Produktów Świeżych
  • Doradca ds. Serwisu i Usług
  • Magister farmacji
  • Sprzedawca/Doradca klienta
  • Specjalista ds. Sprzedaży
  • Doradca Handlowy
  • Pracownik pomocniczy-magazynier
  • PRACOWNIK PRODUKCJI

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

  • Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Od dawna mamy świadomość, że w świecie globalizacji i rosnącej konkurencji międzynarodowej, zdolność posługiwania się językami obcymi odgrywa bardzo ważną rolę. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego w 2022 roku ...

  • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?

  • Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Według raportu Smartscope "Dobrostan Psychiczny w Pracy" aż 2/3 Polaków może odczuwać symptomy wypalenia zawodowego. Przepracowanie, przewlekły stres czy quiet quitting to problemy, z którymi musimy sobie poradzić. W jaki sposób? Oto ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...