eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Główny specjalista

Kto szuka:

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Stanowisko:

Główny specjalista

Numer referencyjny:

137563

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Bierze udział w prowadzeniu międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa w obszarze migracji zarobkowych we współpracy z komórką organizacyjną w Ministerstwie właściwą do spraw współpracy międzynarodowej, w tym: inicjuje, przygotowuje i realizuje projekty współpracy międzynarodowej; współpracuje z ekspertami krajowymi i zagranicznymi; nawiązuje i utrzymuje współpracę międzynarodową; opracowuje dokumenty, materiały i stanowiska dotyczące współpracy międzynarodowej; bierze udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. grup, komitetów, sekretariatów, etc.); opiniuje/ uzgadnia dokumenty, materiały i stanowiska dotyczące współpracy międzynarodowej; współpracuje z organizacjami/ stowarzyszeniami międzynarodowymi; współpracuje z instytucjami krajowymi i zagranicznymi; wymienia informacje (np. m.in.: z państwami członkowskimi UE/ EOG, instytucjami UE, innymi instytucjami międzynarodowymi).
  • Przygotowuje dokumenty strategiczne (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany) w zakresie migracji zarobkowych, w tym: tworzy koncepcje/ założenia dokumentu strategicznego; wyznacza cele dokumentu strategicznego; gromadzi dane/ informacje/ źródła doboru instrumentów wsparcia; organizuje prace grupy roboczej; przeprowadza konsultacje i uzgodnienia; weryfikuje/ analizuje projekt dokumentu strategicznego; formułuje zapis dokumentu strategicznego; określa zasady i tryb monitorowania dokumentu strategicznego; aktualizuje/ formułuje propozycje zmian w dokumentach strategicznych.
  • Realizuje zadania dotyczące projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł z zakresu migracji zarobkowych, w celu zapewnienia odpowiedniego wsparcia dla działań projektowych związanych z migracjami zarobkowymi, w tym: bierze udział w pracach nad wyznaczaniem celów programów; formułuje propozycje zmian w programie; realizuje projekty finansowane z EFS lub innych źródeł; wspiera realizację działań związanych z wdrażaniem reformy w ramach KPO.
  • Realizuje badania/ankiety w zakresie migracji zarobkowych, w tym: przygotowuje metodologię badania; analizuje zgromadzone dane; sporządza raport końcowy z badania.
  • Przygotowuje materiały informacyjne, publikacje i materiały promocyjne w zakresie przepisów o zatrudnieniu cudzoziemców oraz migracji zarobkowych, w tym: analizuje i wybiera grupy docelowe, kanały dystrybucji oraz cele; przygotowuje zakres merytoryczny/ treść merytoryczną; przygotowuje tezy, prezentacje, artykuły, notatki etc.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze migracji lub w prowadzeniu współpracy międzynarodowej
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie C1)
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do ustawy dotyczących regulacji dostępu cudzoziemców do polskiego rynku pracy
  • Znajomość problematyki rynku pracy w Polsce, w tym wiedza dotycząca funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia
  • Znajomość ustawy o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium RP
  • Znajomość ekonomicznych aspektów polityki rynku pracy i migracji zarobkowych
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu statystyki
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Rzetelność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Inspektor nadzoru budowlanego Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Referendarz

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-12

do końca oferty: 4 dni

pracodawca: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady