eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracywielkopolskie › specjalista ds obsługi klienta i zamówień

Znajdź oferty pracy

10 006 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: specjalista ds obsługi klienta i zamówień
województwo: wielkopolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i przetwarzania zamówień

    2024-06-11 HAYS Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Poznan
    oferta w kategorii: Sprzedaż

    Specjalista ds. Obsługi Klienta i przetwarzania zamówień Poznan NR REF.: 1185917 Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm w branży chemicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta i przetwarzania zamówień. W n...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

    GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,4% wyższe r/r i wyniosło 7485,12 zł brutto. Względem czerwca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe o ...

  • GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,9% wyższe r/r i wyniosło 7978,99 zł brutto.

  • Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...