eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 221 ofert w bazie

Znaleziono 3 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: warmińsko-mazurskie
gdzie: bielsko

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Praca - wiadomości i porady

  • Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Według raportu Smartscope "Dobrostan Psychiczny w Pracy" aż 2/3 Polaków może odczuwać symptomy wypalenia zawodowego. Przepracowanie, przewlekły stres czy quiet quitting to problemy, z którymi musimy sobie poradzić. W jaki sposób? Oto ...

  • Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w systemie ubezpieczenia zdrowotnego, możesz w każdej chwili dołączyć - przypomina Narodowy Fundusz Zdrowia. Jak przystąpić do dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego?

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

  • Delegowanie kierowców po nowemu. Jak przewoźnicy będą rozliczać pracowników?

    Delegowanie kierowców po nowemu. Jak przewoźnicy będą rozliczać pracowników?

    Można powiedzieć, że zmiany w polskim prawie, które zostały wprowadzone w lutym 2022 roku w części miały charakter tymczasowy ze względu na konieczność szybkiego dostosowania się polskich przepisów do zmian pakietu mobilności ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...