eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyopolskieSprzedaż › język niemiecki

Znajdź oferty pracy

9 808 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

słowa kluczowe: język niemiecki
branża: Sprzedaż
województwo: opolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Branża produkcyjna i TSL szukają fachowców. Jakie zarobki oferują?

    Branża produkcyjna i TSL szukają fachowców. Jakie zarobki oferują?

    Branża produkcyjna i transportowo-logistyczna borykają się z niedoborem pracowników. Duże zapotrzebowanie na techników, monterów czy elektryków przekłada się na zmniejszenie regionalnych dysproporcji płacowych na tych stanowiskach ...

  • Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Utrata zdrowia nie musi oznaczać utraty pracy, choć zmusza niekiedy do zmiany zawodu. Wsparcie finansowe niezbędne do przekwalifikowania zapewnia ZUS, przyznając rentę szkoleniową. Kiedy i komu przysługuje takie świadczenie?

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

  • Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

    Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

    Pracodawcy coraz większą uwagę skupiają na tym, aby kandydat na stanowisko pracy był osobą wykwalifikowaną. Na pierwszym etapie rekrutacji możesz to udowodnić tylko poprzez swoje dokumenty aplikacyjne. Profesjonalne Curriculum Vitae i list ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...