eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 066 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: śląskie
gdzie: żerków

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Praca - wiadomości i porady

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

  • GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7768,35 zł brutto. Względem grudnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

  • Urlop ojcowski i rodzicielski na działalności gospodarczej - jak skorzystać?

    Urlop ojcowski i rodzicielski na działalności gospodarczej - jak skorzystać?

    Po narodzinach dziecka tacie przysługuje prawo do trzech rodzajów urlopu - tacierzyńskiego, ojcowskiego i rodzicielskiego. Ten pierwszy jest zależny od urlopu macierzyńskiego, a pozostałe dwa są niezależne od siebie i urlopu branego przez ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...