Kto szuka:
Smart-HR
Stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży Usług B2B
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Pozyskiwanie nowych klientów z branży TSL oraz sprzedaż usług oferowanych przez firmę,
- Telefoniczny kontakt z klientami firmy (90%) oraz bezpośrednie spotkania w siedzibie firmy,
- Doradztwo w wyborze oferowanych przez firmę usług,
- Tworzenie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji,
- Udział w spotkaniach biznesowych,
- Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
- Realizację indywidualnych celów sprzedażowych oraz raportowanie wyników,
- Współpracę z innymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego w na podobnym stanowisku w sprzedaży usług B2B,
- Umiejętności sprzedażowych oraz prowadzenia negocjacji handlowych,
- Umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta oraz budowania profesjonalnych relacji,
- Dbania o prestiż i dobre imię marki,
- Proaktywnego podejścia, dynamizmu i kreatywności w działaniu.
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień związanych z kartami paliwowymi, zdalnym odczytem kart kierowcy lub GPS, rozliczaniem czasu pracy i księgowością.
Pracodawca oferuje:
- Ciekawą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,
- Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, karta paliwowa, paczki świąteczne, dofinansowanie do urodzin i okularów),
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Przyjazną atmosferę pracy i niezbędne narzędzia.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się grupy z branży transportowej,oferującej usługi z obszaru finansowo-księgowego, ubezpieczeniowego i administracyjnego poszukujemy osoby na stanowisko:
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »