Kto szuka:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko:
Service Desk Specialist with German
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie, identyfikacja i diagnoza zgłoszeń
- Zdalne wsparcie techniczne dla użytkowników zewnętrznych (remote desktop support)
- Zapewnienie kompleksowej obsługi IT zgodnej z oczekiwaniami klienta
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w zakresie pomocy technicznej oraz tłumaczeń
- Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (software)
- Doświadczenie w pracy na service desku / helpdesku
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu Microsoft Office / 365
- Analityczne myślenie oraz zdolność rozwiązywania złożonych problemów związanych z IT
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży IT
- Umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z pracodawcą
- Pracę w trybie hybrydowym
- Płatne szkolenie wdrożeniowe w siedzibie firmy (nowoczesne biuro w centrum Poznania)
- Benefity: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, dostęp do platformy e-learningowej Udemy, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »