Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, identyfikacja i diagnoza zgłoszeń
Zdalne wsparcie techniczne dla użytkowników zewnętrznych (remote desktop support)
Zapewnienie kompleksowej obsługi IT zgodnej z oczekiwaniami klienta
Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w zakresie pomocy technicznej oraz tłumaczeń
Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (software)
Wymagania pracodawcy:
Doświadczenie w pracy na service desku / helpdesku
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu Microsoft Office / 365
Analityczne myślenie oraz zdolność rozwiązywania złożonych problemów związanych z IT
Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
Pracodawca oferuje:
Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży IT
Umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z pracodawcą
Pracę w trybie hybrydowym
Płatne szkolenie wdrożeniowe w siedzibie firmy (nowoczesne biuro w centrum Poznania)
Benefity: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, dostęp do platformy e-learningowej Udemy, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.