eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Marketing / Reklama / PR - strona 2 | 2

Znajdź oferty pracy

9 570 ofert w bazie

Znaleziono 44 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

branża: Marketing / Reklama / PR

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

poprzednia  

1 2


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

  • GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,8% wyższe r/r i wyniosło 7670,19 zł brutto. Względem października 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...