eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Olsztyn › SPECJALISTA/STARSZY SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z PRZEDSIĘBIORCAMI BREO OLSZTYN

Kto szuka:

FallWork Sp. z o.o.

Stanowisko:

SPECJALISTA/STARSZY SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z PRZEDSIĘBIORCAMI BREO OLSZTYN

Lokalizacja:

Olsztyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Miejsce pracy: Olsztyn

Główne obowiązki:

Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie działalności i oferty PARP dla interesariuszy Agencji z Polski Wschodniej oraz popularyzacja koncepcji GOZ i powiązanych z nią procesów automatyzacji i cyfryzacji przedsiębiorstw, w tym w szczególności:

1)        bieżąca znajomość oferty Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;

2)        prowadzenie bieżącej analizy potrzeb przedsiębiorców z Polski Wschodniej;

3)        współpraca z przedsiębiorcami, organizacjami przedsiębiorców (w tym z organizacjami branżowymi), instytucjami, uczelniami i jednostkami samorządu terytorialnego w województwach Polski Wschodniej;

4)        zbieranie danych i informacji o przedsiębiorcach z Polski Wschodniej (potencjalnych klientach PARP);

5)        organizacja i obsługa spotkań konsultacyjno-informacyjnych i promocyjnych z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu w zakresie oferty Agencji;

6)        organizacja i prowadzenie prezentacji dla przedsiębiorców w regionie podczas spotkań, konferencji, w formule stacjonarnej i on-line;

7)        uczestnictwo w charakterze eksperta w imprezach zewnętrznych;

8)        opracowanie i rozpowszechnianie materiałów dotyczących działań i oferty PARP;

9)        realizacja poszczególnych działań marketingowych;

10)     ustalanie celów promocyjnych;

11)     bieżąca współpraca z konsultantami Infolinii PARP w zakresie zgłoszeń wymagających konsultacji;

12)     przygotowywanie wkładów do sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań;

13)     opracowywanie wspólnie z dyrektorem BREO budżetu BREO oraz harmonogramów wydatków BREO

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej;
  • Możliwość posiadania karty Multisport;
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej;
  • Zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej;
  • Dostęp do szkoleń specjalistycznych;
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania konieczne :

Wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów

Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata doświadczenia zawodowego związanego między innymi z wdrażaniem (bądź aplikowaniem i rozliczaniem) programów współfinansowanych ze środków UE lub budżetu państwa.

Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu programów współfinansowanych ze środków UE (w szczególności z PARP) lub budżetu państwa. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania różnych form działalności gospodarczej.

Znajomość języka angielskieg  na poziomie podstawowym

Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

Inne:

  • komunikatywność,
  • duża motywacja do pracy oraz kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • doświadczenie w obsłudze klientów zewnętrznych;
  • doświadczenie w wystąpieniach publicznych;
  • znajomość zasad aplikowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE;
  • umiejętność przygotowywania analiz i prezentacja danych;
  • umiejętność współpracy w zespole;

Wymagania pożądane:

Wykształcenie: wyższe – szczególnie związane z FE lub administracyjne bądź ekonomiczne;

Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w pracy na podobnym zakresem obowiązków stanowisku w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości lub w obszarze finansów/bankowości; doświadczenie w ocenie wniosków o dofinansowanie, w szczególności w zakresie inwestycji lub prac B+R.

Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu administracji biurowej, zasad RODO, prawa zamówień publicznych; znajomość uregulowań prawnych i zasad związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych.

Poziom znajomości języka obcego: znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

Poziom obsługi programów komputerowych: biegła znajomość obsługi sprzętu biurowego oraz biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.

Dodatkowo (wymagania pożądane):

Umiejętność prowadzenia szkoleń/prezentacji.

Umiejętność prowadzenia spotkań w formie wideokonferencji (poprzez MS Teams).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-26

do końca oferty: 7 dni

pracodawca: FallWork Sp. z o.o.

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady