eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyPoznańspecjalista ds. obsługi klienta › specjalista ds obsługi

Znajdź oferty pracy

10 362 ofert w bazie

Znaleziono 2 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
słowa kluczowe: specjalista ds obsługi
miasto: Poznań

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Jak wynika z danych GUS, tylko w I. półroczu 2023 r. zgłoszono 28 400 osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, czyli o 1,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zwiększyła się również liczba poszkodowanych przypadająca ...

  • Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Za niespełna miesiąc Boże Narodzenie. A niektórzy z nas myślą nie tylko o tegorocznych świętach, ale z uwagą śledzą świąteczny kalendarz 2024. Ile wypada dni wolnych od pracy w przyszłym roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy ...

  • GUS: przeciętne wynagrodzenie w 2023 roku wyniosło 7155,48 zł

    GUS: przeciętne wynagrodzenie w 2023 roku wyniosło 7155,48 zł

    Główny Urząd Statystyczny poinformował w swoim komunikacie, że w IV kwartale 2023 roku przeciętne wynagrodzenie wyniosło 7540,36 zł, a w całym 2023 roku - 7155,48 zł.

  • Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Dwucyfrowa inflacja sprawiła, że pragnienie podwyżki wynagrodzenia stało się wśród polskich pracowników jeszcze intensywniejsze niż wcześniej. Faktem jest, że negocjacje w tej kwestii bywają niełatwe. Jak się jednak okazuje, nie jest ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...