Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Referent
2024-06-13 Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa 8 godzinny dobowy wymiar czasu pracu obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie Miejs...
-
bosman portu
2024-06-13 BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Urząd Morski w Gdyni Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: bosman portu do spraw służby dyżurnej w Kapitanacie Portu Gdańsk 81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: pod kier...
-
starszy oficer portu
2024-06-13 BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Urząd Morski w Gdyni Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy oficer portu do spraw inspekcji przeciwpożarowej i ładunków niebezpiecznych w Kapitanacie Portu Gdańsk 81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10 Zakres zadań w...
-
starszy specjalista
5 ofert, 1 region ▼2024-06-13 BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy specjalista do spraw windykacji, udzielania ulg w spłacie oraz rozliczeń w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznani...
-
referent
2024-06-13 BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw kadr i administracji personalnej w Pierwszym Dziale Kadr i Administracji Personalnej w Izbie Admini...