Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta (doradztwo i wdrożenia)
wygasło z dniem 2020-03-27
Ta propozycja była złożona przez HR Support
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- propozycja zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- zleceniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta (doradztwo i wdrożenia), zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta (doradztwo i wdrożenia)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Aleksandrów Łódzki, zajrzyj tutaj: Praca Aleksandrów Łódzki
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Asystent Kierownika Zarządzania Kategorią
- Samodzielny księgowy
- Senior C++ developer for Automotive Project
- Product Manager (with Power Engineering industry experience)
- Holandia Nowy Sezon- Nowe Oferty Pracy
- Senior Statutory Reporting Specialist
- Specjalista ds. Kadr i Płac
- Elektryk
- Operator Maszyn
- Specjalista działu utrzymania ruchu