eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kutno › Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


wygasło z dniem 2019-09-20


Ta propozycja była złożona przez FRESENIUS KABI POLSKA Sp. z o.o.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • oferta złożona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
  • ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
  • zleceniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • nieprawidłowy adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Administracja biurowa, zajrzyj tutaj: Praca Administracja biurowa
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, zajrzyj tutaj: Praca Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Kutno, zajrzyj tutaj: Praca Kutno

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Specjalista ds. Transportu
  • Asystent ds. księgowości
  • Blacharz samochodowy (Panel Beater)
  • Pracownik Hali (nabiał)
  • Konstruktor / Inżynier projektu (m/k)
  • Młodszy Specjalista ds. alokacji w marce House
  • EOC Pilot - Junior ICT Engineer with English and Japanese
  • Zastępca Kierownika Sklepu
  • Project Manager (inwestycje telekomunikacyjne)
  • Senior Software Tester

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Przy okazji zawierania umów cywilnoprawnych, ważną kwestią staje się umieszczanie w nich klauzuli o zakazie konkurencji. Choć nie ma o niej mowy w Kodeksie cywilnym, przesłanki o jej dołączeniu, zgodnie z zasadą swobody umów, poruszył ...

  • Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...

  • Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.