eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kraków › Service Desk Generalist

Kto szuka:

Amway Business Centre Europe

Amway jest jedną z wiodących w świecie firm działających w sektorze sprzedaży bezpośredniej. Firma została utworzona w 1959 roku w Ada w Stanach Zjednoczonych. Obecnie prowadzi działalność biznesową w ponad 80 państwach i terytoriach świata. W 2011 roku dochody firmy osiągnęły poziom 10,9 miliarda dolarów amerykańskich.

 

Amway prowadzi działalność w Europie od 1973 roku i aktualnie jest obecny na 29 rynkach europejskich. W Europie Amway zatrudnia ponad 1500 pracowników. Od października 2011 roku nadzór nad Amway w Europie, Indiach i Ameryce Południowej sprawuje Samir Behl, który pełni funkcję Prezesa Regionu.

 

Amway Polska – przedstawicielstwo Amway Corporation, działa na Polskim rynku od 1992 roku. Biuro firmy mieści się w Warszawie, przy ul Puławskiej 366 a.

 

Dystrybucją produktów Amway zajmuje się ponad 3 miliony niezależnych Przedsiębiorców Amway na całym świecie; 500 000 dystrybutorów współpracuje z firmą w Europie.

Stanowisko:

Service Desk Generalist

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Wymagania stawiane pracownikowi:

Based in Ada, Michigan, Amway is one of the world's leading direct sales companies. We operate in more than 50 countries around the world offering a variety of products: health, beauty and home care. Amway Business Services Center was established in March 2010 to provide state of the art service to corporate operations across Europe, India and Africa. From graduates to highly qualified experts we hire the best professionals in the fields of Finance, Customer Service, Marketing, IT and HR. Here, you have the opportunity to add value and be valued – to achieve your professional goals and work with truly exceptional people. We believe in your potential and we value your talents. Currently we are looking for a person for the position of: Service Desk Generalist Key activities

  • Act as a single point of contact for all IT related matters and accountable for the delivery of results
  • Work in a consultative manner with other IT departments to manage the fastest possible resolution
  • Act as interface between business and IT
  • Ensure the reachability of the IT during business and on call hours
  • Monitor availability/quality of business critical services
  • Provide 1st level support for end users with use of available tools
  • Forward incidents/problems to the 2nd/3rd level support teams
  • Create/change/delete user profiles/authorities and/or request user profiles/authorities at the right department
  • Be the first point of escalation for business users in terms of any IT related matters
Key Qualifications required
  •     Working experience in IT (ServiceDesk / HelpDesk) will be considered a substantial advantage
  • Proficient in English - word and writing
  • Customer driven communication skills in word/writing
  • ITIL process knowledge   
  • Microsoft products knowledge (Windows, Office, Active Directory)
  • Basic IP telephony knowledge
  • Knowledge of BMC Remedy will be an asset 
  • Excellent analytical skills
  • Dealing with stress
What we offer
  • The opportunity to work in a multicultural company
  • Attractive salary
  • Benefit package
  • Supportive international team environment
How to apply

If you are interested in this job, please send your application via "Apply" button.

  The following statement should be enclosed to your application: "I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed by Amway Business Centre-Europe Sp. z o.o. located in Zabierzów (adres: Krakowska 280 str., 32-080 Zabierzów) for the purposes of current and future recruitment processes, in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments)."

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy karierawfinansach

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2017-02-26

do końca oferty: 5736 dni

pracodawca: Amway Business Centre Europe

branże: Informatyka / Telekomunikacja
Inne / Pozostałe

aplikuj

Praca - wiadomości i porady