Kto szuka:
Kancelaria notarialna Bartłomiej Mania
Stanowisko:
Kancelaria notarialna zatrudni pracownika sekretariatu
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- prowadzenie działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem kancelarii,
- rejestrowanie aktów notarialnych, wydawanie wypisów i rozliczanie klientów,
- obsługiwanie połączeń telefonicznych,
- rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (wysyłanie poczty i przesyłek kurierskich),
- zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych,
Wymagania stawiane pracownikowi:
- mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej lub prawniczej,
- biegła obsługa komputera, pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność,
- wysoka kultura osobista i dobra prezencja oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »