eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kraków › inspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw organizacyjno-budżetowych w Oddziale ds. Organizacyjnych w Biurze Wojewody

31-156 Kraków Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonuje zadania z zakresu planowania, realizacji i okresowej oceny przebiegu wykonania dochodów i wydatków budżetowych w części dotyczącej zakresu działania Biura Wojewody, w tym prowadzi ewidencję faktur Biura Wojewody, koordynuje wykorzystanie limitów finansowych na materiały biurowe, delegacje służbowe i szkolenia specjalistyczne pracowników Biura
  • Odpowiada za prawidłową realizację wniosków przesyłanych przez podmioty zewnętrzne występujących o współorganizację i współfinansowanie imprez, i uroczystości przez nie organizowanych, w tym dokonywanie zakupu nagród, trofeów
  • Czuwa nad prawidłowym wykorzystaniem będących w dyspozycji Biura Wojewody materiałów promocyjnych
  • Pełni funkcję wydziałowego koordynatora ds. informacji publicznej, który koordynuje w biurze sprawy z zakresu udostępniania informacji publicznej, w tym w BIP, serwisach WWW Urzędu oraz na wniosek, czuwa nad aktualizacją danych dotyczących Wojewody, Wicewojewody oraz Biura Wojewody znajdujących się na stronie internetowej Urzędu
  • Przygotowuje analizy, zestawienia i sprawozdania finansowe z zakresu działania Biura, wykonuje zadania związane z opracowywaniem budżetu zadaniowego w części dotyczącej Biura Wojewody
  • Przygotowuje projekty umów, porozumień oraz zapytań ofertowych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi przez Dyrektora Biura Wojewody we współpracy z Wydziałem Prawnym i Nadzoru
  • Prowadzi z ramienia Biura we współdziałaniu z komórką kadrową sprawy pracowników Biura, a w szczególności związane z naborem pracowników do służby cywilnej, trwaniem oraz zwalnianiem pracowników, odbywaniem służby przygotowawczej do służby cywilnej, organizacją szkoleń pracowników, praktykami uczniowskimi, studenckimi i organizowaniem staży absolwenckich dla absolwentów, przygotowywaniem stanowiska pracy dla pracownika


Warunki pracy

Praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), stres oraz praca pod presją czasu, praca poza Urzędem w godzinach nadliczbowych, w tym soboty i w niedziele związana z obsługą uroczystości organizowanych przez Biuro Wojewody.


W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo  lub telefonicznie (koniecznie podaj swój nr telefonu i adres mailowy). Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Upewnij się, że przesłałeś wszystkie wymagane przez nas oświadczenia i mają one odpowiednią treść. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.


Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej - potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (zostanie sprawdzona podczas egzaminu)
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służby cywilnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o petycjach, ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora, ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, ustawy o zamówieniach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych i zagadnień związanych z budżetem zadaniowym, podstawowych przepisów z zakresu prawa pracy, zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie
  • znajomość zagadnień związanych z protokołem dyplomatycznym
  • umiejętność obsługi komputera w tym pakietu MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność analizowania, argumentowania
  • zdolności interpersonalne, asertywność, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji, komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynkę podawczą ePUAP lub mailową.
    Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy BW-19.2024”

    Osobiście lub droga pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
    Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
    Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub odręcznie podpisane i zeskanowane

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-27

    do końca oferty: 48 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Pełnomocnictwo w ZUS - dla kogo i jak je udzielić?

      Pełnomocnictwo w ZUS - dla kogo i jak je udzielić?

      Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

    • GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

      GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

      Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,9% wyższe r/r i wyniosło 7978,99 zł brutto.

    • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

      GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

      Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

    • Pracy sezonowej nie zabraknie. Ile można zarobić w wakacje?

      Pracy sezonowej nie zabraknie. Ile można zarobić w wakacje?

      Nadchodzą wakacje, a wraz z nimi wysyp ofert pracy sezonowej. Eksperci są przekonani, że i w tym roku chętni na dodatkowy zarobek nie będą mieli większych problemów ze znalezieniem zatrudnienia i to zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

    • GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

      GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

      Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,4% wyższe r/r i wyniosło 7485,12 zł brutto. Względem czerwca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe o ...