eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Koszalin › kontroler skarbowy

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

kontroler skarbowy

Lokalizacja:

Koszalin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kontroler skarbowy do spraw kontroli celno – skarbowej i postępowania podatkowego w Pierwszym Referacie Kontroli Celno – Skarbowej i Postępowania Podatkowego (CKK2-1), Drugi Dział Kontroli Celno – Skarbowej w Zachodniopomorskim Urzędzie Celno - Skarbowym w Szczecinie.

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
ul. Franklina Roosevelta 1,2
70-525 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie kontroli celno – skarbowej w zakresie rzetelności deklarowanych podstaw opodatkowania oraz prawidłowości obliczania i wypłacania podatków.
  • Ujawnianie i prowadzenie kontroli niezgłoszonej do opodatkowania działalność gospodarczej.
  • Prowadzenie kontroli celno – skarbowej źródeł pochodzenia majątku oraz przychodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach lub pochodzących ze źródeł nieujawnionych.
  • Prowadzenie postępowań podatkowych po zakończonych kontrolach celno-skarbowych.
  • Badanie cen transakcyjnych stosowanych w transakcjach między podmiotami powiązanymi pod kątem wykorzystania ich do zaniżania podstaw opodatkowania.
  • Realizacja jednoczesnych kontroli podatkowych, na podstawie porozumień z administracjami podatkowymi innych państw lub uregulowań unijnych oraz prowadzenie wielostronnych kontroli w zakresie cen transakcyjnych.
  • Prowadzenie postępowań w zakresie dokonywania zabezpieczenia na majątku kontrolowanego.
  • Prowadzenie kontroli celno – skarbowej sprzedaży detalicznej, w tym realizacji obowiązku ewidencjonowania obrotu za pomocą kas rejestrujących.


Warunki pracy

- Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe
- Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- Oświetlenie sztuczne i naturalne
- Praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z kontaktów ze stronami prowadzonych kontroli i postępowań
- Praca również poza siedzibą urzędu
- Budynek nie posiada udogodnień dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania religijne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Zgodnie z ustawą z 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1393 ze zm.), pracownik służby cywilnej nie może:
- prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności, nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego, a także pełnienia funkcji członka zarządu na podstawie umowy o świadczenie usług zarządzania;
- posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10% akcji lub udziały przedstawiające więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek;
- być członkiem zarządów, rad nadzorczych lub komisji rewizyjnych spółek prawa handlowego;
- być zatrudniony lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność;
- być członkami zarządów, rad nadzorczych lub komisji rewizyjnych spółdzielni, z wyjątkiem rad nadzorczych spółdzielni mieszkaniowych;
- być członkiem zarządów fundacji prowadzących działalność gospodarczą.

Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku wynosi 3709,28 zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.
Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane.
CV, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oświadczenia muszą być zgodne z obowiązującymi wzorami zamieszczonymi na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w zakładce: Ogłoszenia - Nabór - Wzory oświadczeń (http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-wszczecinie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen).
W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu/wzorach, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych.
W związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oświadczenia dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych przyjmowana są wyłącznie na wzorach publikowanych na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie (link powyżej).
Stosownie do postanowień art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – CV nie powinno zawierać fotografii przedstawiającej wizerunek kandydata, chyba że przedmiotowe CV jest opatrzone zgodą na wykorzystanie wizerunku w celach rekrutacyjnych.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Lista osób zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru wraz z terminami ich realizacji zostanie opublikowana na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie – w zakładce Wyniki naborów. Powiadamianie kandydatów będzie następowało poprzez stronę internetową.
Wynik naboru zostanie opublikowany na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie oraz w Biuletynie KPRM.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91-48-03-786.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa podatkowego i procedur działania kontroli celno – skarbowej.
  • Umiejętność interpretowania przepisów prawa.
  • Umiejętności analityczne.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
  • Komunikatywność.
  • Asertywność.
  • Znajomość programów Microsoft Excel oraz Word.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata w zakresie wykorzystania wizerunku w celach rekrutacyjnych
  • Oświadczenie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2019-08-14

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Efektywność wynagrodzeń w IT

      Efektywność wynagrodzeń w IT

      Firmy informatyczne są jedną z szerzej reprezentowanych branż na GPW w Warszawie. W ostatnich latach liczba spółek wchodzących w skład WIG-Informatyka oscylowała na poziomie 20, co czyni go jednym z największych indeksów branżowych ...

    • Jakie kary dla pracownika?

      Jakie kary dla pracownika?

      Stosunkowo rzadko pracodawcy sięgają do instrumentów przewidzianych prawem pracy w zakresie kar porządkowych. Jeśli jednak sytuacja tego wymaga powinni wiedzieć, jak karę taką poprawnie wymierzyć. Jest bowiem kilka kwestii, o których ...

    • Kierownik budowy, czyli wyzwanie dla pracodawcy

      Kierownik budowy, czyli wyzwanie dla pracodawcy

      Z problemami kadrowymi boryka się dziś nie tylko branża IT, ale również budownictwo. Kierownik budowy może zarobić nawet 20 tys. zł brutto, ale pomimo tak wysokiej stawki obsadzenie tego stanowiska wcale nie jest łatwe. Co więcej, ci ...

    • Czy wynagrodzenia w 2019 roku wzrosną?

      Czy wynagrodzenia w 2019 roku wzrosną?

      Chociaż według większości prognoz gospodarczych, tempo wzrostu PKB w Polsce w 2019 roku ma spowolnić, to przewidywany wzrost płac będzie jednym z najwyższych w całej Unii Europejskiej. Wysoki wzrost wynagrodzeń w dużej mierze wynikać ...

    • Które certyfikaty IT gwarantują wysokie zarobki?

      Które certyfikaty IT gwarantują wysokie zarobki?

      Na temat certyfikatów IT spotkać można różne opinie. Na pewno stanowią one potwierdzenie posiadanej wiedzy co jest pomocne przy awansie na kolejne szczeble kariery czy przy szukaniu nowego miejsca pracy. Z drugiej strony osoby z branży ...