Kto szuka:
Paretti Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko:
Wsparcie klienta z językiem niderlandzkim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Marzysz o pracy, gdzie Twoja biegła znajomość języka holenderskiego niderlandzkiego będzie Twoim kluczem do sukcesu? To ogłoszenie jest dla Ciebie!
Co będziesz robić?
- Obsługiwać zgłoszenia telefoniczne, e-maile i czaty od naszych holenderskojęzycznych klientów, dostarczając im wsparcie na najwyższym poziomie.
- Tworzyć i zarządzać zgłoszeniami (ticketami) związanymi z problemami technicznymi, by nasze rozwiązania były jak najbardziej kompleksowe.
- Rozwiązywać podstawowe problemy techniczne, jak resetowanie haseł, konfiguracja połączeń VPN czy odnajdywanie adresów IP komputerów.
- Pomagać w rozwiązywaniu problemów z drukarkami, włączając w to troubleshootingu i konfigurację.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- Język niderlandzki na bardzo dobrym poziomie (minimum B2).
- Język angielski na poziomie minimum B1.
- Dyspozycyjność do pracy w zmianach po 8h, w przedziale czasowym 7:00-18:00.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze 30% czasu w miesiącu.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę, zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę.
- Pracę zdalną lub w modelu hybrydowym.
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe na start.
- Możliwość zdobycia dobrej pracy bez doświadczenia.
- Okres wdrożenia pod okiem specjalistów.
- Bogaty pakiet szkoleń oraz wsparcie w sferze edukacji.
- Opiekę medyczną i dodatkowe ubezpieczenia.
- Wiele innych ciekawych i niebanalnych benefitów.
- Pracę i rozwój w branży przyszłości!
Dołącz do nas i rozpocznij swoją przygodę zawodową już dziś! Wyślij swoje CV i dołącz do naszego fantastycznego zespołu!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »