eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Katowice › Technical Customer Support with Polish

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Technical Customer Support with Polish

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales)
  • Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails
  • Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues
  • Handling inquiries, resolving complaints, and troubleshooting technical issues

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Knowledge of Polish min. C1 and English min. B1 (for training purposes)
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Previous experience in customer support or related field
  • Strong attention to detail and ability to multitask efficiently
  • Previous experience working in technical environment or in interest in new technologies.

Firma oferuje:

  • Attractive salary based on a civil contract,
  • Work schedule from Monday to Friday, between 10:00 and 19:00,
  • Modern workplace in the heart of Katowice,
  • Fully paid training (you will get the salary for participation in the training)
  • Possibility to Refer a Friend,
  • Team-building events,
  • Team leader support at every stage of cooperation,
  • Coaching, mentoring to improve your qualifications.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-13

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: Concentrix

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

  • GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,9% wyższe r/r i wyniosło 7978,99 zł brutto.

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...

  • Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Dyrektywa, która weszła w życie 26 kwietnia br. implikuje szereg zmian w prawie pracy, kluczowych z punktu widzenia pracowników - dotyczących m.in. godzenia obowiązków zawodowych i rodzinnych oraz przejrzystych i przewidywalnych warunków ...