eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kędzierzyn-Koźle › PRACOWNIK OBSŁUGI HOTELU

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

PRACOWNIK OBSŁUGI HOTELU


wygasło z dniem 2020-03-18


Ta propozycja była złożona przez Centralna Baza Ofert Pracy


Jeżeli poszukujesz pracy w branży Turystyka / Hotelarstwo / Gastronomia / Katering, zajrzyj tutaj: Praca Turystyka / Hotelarstwo / Gastronomia / Katering
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku PRACOWNIK OBSŁUGI HOTELU, zajrzyj tutaj: Praca PRACOWNIK OBSŁUGI HOTELU
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Kędzierzyn-Koźle, zajrzyj tutaj: Praca Kędzierzyn-Koźle

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Powszechnie przyjęło się, że jedną z najważniejszych miar dobrobytu mieszkańców danego kraju jest wysokość wynagrodzeń. Natomiast z punktu widzenia poziomu życia istotnie ważniejszy jest wskaźnik dochodu rozporządzalnego. Jest to ...

  • Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.