eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyObsługa klienta / Call center › customer service specialist english

Znajdź oferty pracy

9 532 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: customer service specialist english
branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Dwucyfrowa inflacja sprawiła, że pragnienie podwyżki wynagrodzenia stało się wśród polskich pracowników jeszcze intensywniejsze niż wcześniej. Faktem jest, że negocjacje w tej kwestii bywają niełatwe. Jak się jednak okazuje, nie jest ...

  • Praca w IT: jakie zarobki programisty w III kw. 2023?

    Praca w IT: jakie zarobki programisty w III kw. 2023?

    Pojawiły się najnowsze doniesienia o zarobkach, na które pracownicy IT mogli liczyć w minionym kwartale. Opracowanie zwraca również uwagę na dość ciekawe zjawisko, jakim jest wzrost liczby pracodawców oferujących pracę w IT, wskazując ...

  • Czym jest chroniczne zmęczenie i jak z nim walczyć?

    Czym jest chroniczne zmęczenie i jak z nim walczyć?

    Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...