eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Warszawa › Pracownik Back Office

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Pracownik Back Office


wygasło z dniem 2019-01-18


Ta propozycja była złożona przez Adecco Poland Sp. z o.o.


Jeżeli poszukujesz pracy w branży Administracja biurowa, zajrzyj tutaj: Praca Administracja biurowa
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Pracownik Back Office, zajrzyj tutaj: Praca Pracownik Back Office
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Savoir vivre w open space

    Savoir vivre w open space

    Open space to aranżacja przestrzeni biurowej, która cieszy się dziś dużą popularnością. I wprawdzie taki model biura ma wzmagać kreatywność, budować poczucie równości i poprawiać komunikację wśród pracowników, to nierzadko okazuje ...

  • Zarobki w Niemczech, czyli Mur Berliński wiecznie żywy

    Zarobki w Niemczech, czyli Mur Berliński wiecznie żywy

    Największa, najbardziej zaawansowana gospodarka Europy rozwija się w świetnym tempie. Jednak rynek pracy tylko z pozoru wygląda bezproblemowo. W istocie już niemal 30 lat po zjednoczeniu Niemiec nadal istnieją granice. Dziś nie wyznaczają ...

  • Praca w księgowości leży na ulicy?

    Praca w księgowości leży na ulicy?

    Samodzielny księgowy to stanowisko, na które zaczyna brakować kandydatów. Z Barometru Zawodów 2018 wynika, że taka sytuacja typowa jest dla 14 z 16 województw. Równoważny z podażą popyt występuje jedynie w regionie łódzkim oraz na ...

  • Rozmowa kwalifikacyjna. O to pracodawca nie może zapytać

    Rozmowa kwalifikacyjna. O to pracodawca nie może zapytać

    Czy planuje pani dzieci? Na kogo pan głosował? Pali pan papierosy? To pytania, których pracodawca nie może zadać. Dlaczego? Bo łamie prawo.

  • Niełatwa sztuka komunikacji z klientem

    Niełatwa sztuka komunikacji z klientem

    Dobry słuchacz wie więcej. Jeżeli uważnie wsłuchujesz się w słowa swojego rozmówcy, możesz sporo się o nim dowiedzieć, poznać jego sposób podejmowania decyzji, priorytety czy też motywację do działania. Mogłoby się wydawać, że ...