PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakresy zadań

  • 1. Data: 2004-03-12 20:40:17
    Temat: zakresy zadań
    Od: Konvi <k...@n...wp.pl>

    Mam taki problem:
    W firmie, w której pracuję obowiązuje taka specyficzna organizacja pracy -
    pracownicy są przenoszeni z jednego stanowiska pracy na inne, co nazywa się
    uniwersalnością. W związku z tym każdy ma podpisanych kilka zakresów zadań
    (każdy związny z innym stanowiskiem). Czy taka sytuacja jest zgodna z
    prawem? Czy może, na dobrą sprawę, każdego obowiązuje tylko jeden zakres
    zadań, ten ostatnio podpisany (bo kiedy trafia się na poprzednio zajmowane
    stanowisko, to już się nie podpisuje ponownie odpowiedniego zakresu zadań,
    tylko przyjmowane jest założenie, że automatycznie wraca się do
    poprzedniego)?
    Jakie przepisy to regulują (wiem, że w prawie pracy niewiele jest o tym, ale
    może coś wynikałoby z innych przepisów)? Lub ewentualnie z jakich można coś
    wywnioskować a'propos tej sytuacji?
    Dzięki serdeczne za ewentualne podpowiedzi.
    Pozdrawiam wszystkich
    Konvi

    Jeżeli będziecie proponowali mi zadanie tego pytania na pl.soc.prawo, to
    informuję, że już to zrobiłem i nie znalazł się nikt odważny i kompetentny,
    żeby mi pomóc.